Deplasare si Interventie pentru Espresoare

Doriti sa va preparati o cafea si aparatul a cedat?

Deja va faceti griji cum se va repara si cine se va deplasa cu el catre service?

Dar daca imi zice ca vine piesa in cateva saptamani sau vreo luna-doua?

Ce facem in timpul asta, stam fara cafea?

…cam asa arata o situatie tipica de “pana de cafea”. Incepand cu acea zi persoana care “repara cafeaua” devine omul zilei!

Va prezentam pe scurt cateva proceduri simple pentru a readuce cafeaua dumneavoastra delicioasa in ceasca pe care o umpleti in fiecare dimineata cu energia necesara unei zile noi.

Clientul inregistreaza telefonic sau folosind formularul de service reclamatia de service. Se programeaza vizita de comun acord cu programul clientului (se tine cont ca este necesar un timp minim de 1 ora ca si durata a vizitei). Costurile de deplasare si diagnosticare sunt incluse in cazul clientilor cu contracte de intretinere periodica.

Clientii pot alege sa beneficieze si de o solutie de backup, un aparat la schimb, in cazul in care reparatia lor depaseste termenul estimat.

In cadrul unei vizite programate, un specialist verifica automatul clientului si emite un raport de service continand un deviz.

Este informat clientul daca este necesara preluarea aparatului in service sau se solutioneaza reclamatia pe loc.

Reparatia se va efectua pe loc sau in statia de service, in functie de recomandarile agreate in deviz. Nu este inclus pretul pieselor de schimb.

Optional se va efectua decalcifierea si curatarea cu pastila.

Se igienizeaza automatul si se fac testele finale.

Clientul face receptia lucrarii.

Pentru a va oferi mai multe detalii si pentru a discuta exact modalitatea de lucru optima pentru dumneavoastra, contactati-ne si ne vom deplasa la sediul societatii dumneavoastra. De asemeni puteti folosi formularul de service pentru a cere o examinare sau reparatie pentru espressorul dumneavoastra.