Clientul inregistreaza telefonic sau folosind formularul de service reclamatia de service. Se programeaza vizita de comun acord cu programul clientului (se tine cont ca este necesar un timp minim de 1 ora ca si durata a vizitei). Costurile de deplasare si diagnosticare sunt incluse in cazul clientilor cu contracte de intretinere periodica.
Clientii pot alege sa beneficieze si de o solutie de backup, un aparat la schimb, in cazul in care reparatia lor depaseste termenul estimat.
In cadrul unei vizite programate, un specialist verifica automatul clientului si emite un raport de service continand un deviz.
Este informat clientul daca este necesara preluarea aparatului in service sau se solutioneaza reclamatia pe loc.
Reparatia se va efectua pe loc sau in statia de service, in functie de recomandarile agreate in deviz. Nu este inclus pretul pieselor de schimb.
Optional se va efectua decalcifierea si curatarea cu pastila.
Se igienizeaza automatul si se fac testele finale.
Clientul face receptia lucrarii.